Trash-parks Forum Index Trash-parks

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Tower of terror
Goto page: <  1, 2

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Trash-parks Forum Index -> Les Trash Parks -> Fétichiste ou pas
Previous topic :: Next topic  
Author Message
dracus
Guest

PostPosted: Thu 9 Oct 2008 - 07:33    Post subject: Tower of terror Reply with quote

BEn on a un nouveau referent technique, merci des infos!!! Okay
Back to top
Dorie
Guest

PostPosted: Thu 9 Oct 2008 - 13:54    Post subject: Tower of terror Reply with quote

Absimilliard wrote:
Anaconda [...] intense [...] looping, zero G roll, looping [...] ultra intense [...] des vrilles et une autre spirale ultra intense!

Donc l'inverted B&M Giovanola s'appelle aussi Anaconda...
C'est bon à savoir pask'à lire le début de ton message, je me suis demandé si on pensait bien au même Anaconda Mort de Rire

Mais c'est vrai que l'on-ride de la Tower of Terror montre bien l'instabilité du bazar Shocked
Back to top
Boris
Guest

PostPosted: Tue 21 Oct 2008 - 18:57    Post subject: Tower of terror Reply with quote

Cette tour de la terreur est assez vilaine, on se croirait derrière chez Jojo...... c'est trés vilain !!!!

Oui, bon, je sais, pour ce topic, je me suis pas foulé, pardon! Embarassed
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Trash-parks Forum Index -> Les Trash Parks -> Fétichiste ou pas All times are GMT + 2 Hours
Goto page: <  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  

Index | Create my own forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation